تو گوهر شناسی
سوالات وتمرینات ابتدایی
شامل انواع تمرینات وآزمونهای مداد کاغذی وعملکردی مقطع ابتدایی

یادت می آید

به من فهماندی که

خودت هم تنهایی

یکدانه ای بی همتایی

سوگند یاد می کنم

تو همان یگانه معلمی هستی که

طی چند ساعتی کوتاه

من من را به شوق اوردی

تشویقم کردی

نشاطم بخشیدی

هرگز از یادم نمی رود

چون که تو استثنایی

چه قدر به خودم میبالم

که تو معلمم بودی

هر لحظه به رویت می خندیدم

کمکم می کردی

تا خود من را در یابی

از تو سپاسگزارم

به خاطر همان چند ساعتی

که من را به خودم شناساندی

سپاسگزارم از اینکه

فشارهای سنگینی را تحمل کردی

وتوانستی شجاعانه همه شاگردانت را به خودشان بشناسانی

همان تک دانه ها                        همان دردانه ها          

روزت مبارک معلم عزیز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط salimi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 417646
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1